اینستاگرام کار خود را به عنوان یک برنامه اشتراک‌گذاری تصویر با نیروی کار کوچک آغاز کرد. امروزه، به یک پلتفرم رسانه اجتماعی عظیم با بیش از یک میلیارد کاربر فعال تبدیل شده است. یکی از محبوب‌ترین موضوعاتی که افراد در اینستاگرام جستجو می‌کنند، «چگونه در اینستاگرام کسب درآمد کنیم» است.

این یک نقطه شیرین در جامعه مدرن پیدا کرد که غرور، شبکه های اجتماعی و تغییر به سمت را ترکیب می کرد رسانه های تصویری.

و سپس یک روز آقای زاکربرگ تصمیم گرفت یک میلیارد دلار برای خرید آن بپردازد.

به زودی برای بسیاری ابزاری شد. افراد مشهور، سیاستمداران، بازاریابان و حتی برخی از مشاغل درجه یک.

امروز اینستاگرام در رتبه 7 قرار داردهفتم در لیست 15 تا از محبوب ترین سایت های شبکه های اجتماعی با بیش از 100 میلیون کاربر منحصر به فرد ماهانه و بیش از 300 میلیون کاربر فعال هر روز عکس و ویدیو ارسال می کنند.

به غیر از گزینه اشتراک گذاری ویدیوی 15 ثانیه ای، همه ما در مورد ویژگی جدید هیجان زده هستیم برنامه های اینستاگرام در مورد انتشار تا پایان سال جاری: تبلیغات هدفمندی که در فیدهای عکس کاربر نمایش داده می شود.

تبلیغات پولی، یعنی شانس بیشتری برای کسب درآمد.

اگر علاقه مند هستید کسب درآمد با اکانت اینستاگرام، در اینجا 9 راه برای تبدیل آن تصاویر به سود آورده شده است.

نکته: آیا می خواهید رشد ارگانیک فالوورهای خود را خودکار کنید و تعامل خود را در اینستاگرام افزایش دهید؟ سرویس رشد اینستاگرام Kicksta را بررسی کنید. اگر می خواهید بیشترین دسترسی را از هشتگ های خود در اینستاگرام داشته باشید، از آن استفاده کنید هشتگ برای لایک ها.

1. ایجاد یک پیروان قوی را شروع کنید

موفقیت آمیز بازاریابی در شبکه های اجتماعی تقریباً مستقیماً با داشتن یک لیست طولانی از فالوورها متناسب است.

این که آیا فالوور قبل از تلاش های بازاریابی شما به دست آمده باشد یا بعد از آن، مهم نیست – شما فقط به مقدار قابل توجهی از فالوورهای اینستاگرام! هر چه بیشتر داشته باشید، بیشتر «دیده می شوید» و شانس بیشتری برای تبدیل شدن به سرنخ ها به فروش دارید.

چندین راه وجود دارد که می توانید فالوورهای خود را در اینستاگرام افزایش دهید. برخی از موثرترین راه ها توسط برجسته شده اند ملیسا گریفین، تاکتیک هایی مانند; لایک کردن عکس ها در جایگاه خود، معاشرت، درخواست از مردم برای دنبال کردن شما، اجرای مسابقات و موارد دیگر.

همچنین فراموش نکنید که چندین هشتگ را در سایت خود دنبال کنید و پست کنید.

بهترین روشی که ما برای افزایش یک فالوور ارگانیک و بسیار فعال در اینستاگرام شناسایی کرده ایم، استفاده از سرویس رشد است کیکستا. Kicksta یک نرم افزار بازاریابی است که طراحی شده است به طور مشخص برای اینستاگرام تا رشد ارگانیک فالوورهای شما را خودکار کند و تعامل شما را به طور سرسام آوری افزایش دهد. (و نه، منظورم خرید لایک های تقلبی برای ایجاد یک مخاطب 20 هزار نفری یک شبه بدون مشارکت نیست… منظورم مشارکت واقعی، ارگانیک و رشد مداوم است که می توانید آن را به تجارت جدید تبدیل کنید).

2. همیشه یک لینک به وبلاگ خود ارائه دهید

پیوندهای محصول و پیوندهایی به شما وبلاگ برای کسب درآمد در اینستاگرام بسیار مهم هستند!

هر تصویر، ویدیو یا هر چیز دیگری که به اشتراک می گذارید باید شامل CTA باشد (در این مورد پیوندهایی به وبلاگ شما یا هر جایی که می توانند مورد را خریداری کنند).

همچنین مطمئن شوید که شماره یا برچسب موردی را قرار داده اید که می تواند خرید آنها را آسان تر کند.

اینستاگرام در حال حاضر لینک های سایت قابل کلیک را مجاز نمی داند، بنابراین در حال حاضر کاربران فقط باید پیوند را در پنجره مرورگر خود دوباره بنویسند.

رایبان مثالی از نحوه کسب درآمد در اینستاگرام

3. تصاویر با کیفیت را به اشتراک بگذارید

با وجود ویژگی های جدید، اینستاگرام همیشه در مورد به اشتراک گذاری تصاویر زیبا بوده و بوده است.

هیچ چیز بیشتر از تصاویر با کیفیت بالا و زیبا، مشتریان بالقوه شما را مجذوب نمی کند یا از حساب شما درآمدزایی نمی کند.

با تصاویری که برای حواس بصری آنها جذابیت دارد، به دنبال کنندگان خود نشان دهید که برند شما در مورد چیست. محصولات خود را به نمایش بگذارید، داستان برند خود را به آنها بگویید، تصاویر گرافیکی تغییر یافته ایجاد کنید و خلاق باشید.

به عنوان مثال، اگر یک سرویس بدنسازی هستید، می توانید تصاویری از سگ های داغ در حال انجام تمرینات خود را به نمایش بگذارید. اگر شما یک سرویس فروش ماست هستید، تصاویر محصول خود و شاید راه های دیگری را که می توانید از آن ماست در دستور غذاها استفاده کنید به اشتراک بگذارید.

بررسی کنید که چگونه استارباکس این کار را با گرافیک های شگفت انگیز، تصاویر هنری فنجان های استارباک و آخرین خلاقیت های قهوه آنها انجام می دهد.

همیشه مطمئن شوید که عکس های آخرین محصولات خود را به اشتراک بگذارید. به عنوان مثال، شما می توانید یک کتاب جدید بنویسید. یک عکس جالب از جلد بگیرید و آن را با تاریخ انتشار به اشتراک بگذارید.

4. از عملکرد ویدیو استفاده کنید

اگر یک عکس ارزش هزار کلمه دارد – پس ارزش یک ویدیو (که تقریباً از هزاران عکس تشکیل شده است) چیست؟ شما ریاضیات را انجام می دهید!

به لطف آخرین ویژگی اینستاگرام (و رقابت با رقیب اصلی، Vine) یک گزینه اشتراک گذاری ویدیوی 15 ثانیه ای وجود دارد که با آن خلاقیت به خرج می دهید.

با یک پیام شخصی برای طرفداران خود بیایید و به آنها بگویید که چرا فکر می کنید باید محصول جدید شما را امتحان کنند. یا شاید، شما می توانید یک فرآیند 15 ثانیه ای سریع از نحوه ساخت خلاقیت های خود را به اشتراک بگذارید.

هیچ محدودیتی برای خلاقیت شما با ساخت ویدیو وجود ندارد!

وارسی برندهای برتر در اینستاگرام و Vine برای الهام بخشی به اشتراک گذاری ویدیو.

5. طرفداران خود را درگیر کنید

بسیاری از طرفداران و فالوورها مایلند نام تجاری شما را فقط برای شناخت کمی – و البته یک پست در مورد آنها در نمایه شما – تأیید کنند. این یک راه عالی برای جذب فالوورها و همچنین برون سپاری محتوای اصلی و با کیفیت است.

به دنبال کنندگان خود این فرصت را بدهید تا عکس های خود را با محصول شما ارسال کنند، “تجربه” خود را در یک ویدیو یا هر چیزی که دوست دارند به اشتراک بگذارند. بهترین ارسال‌ها می‌توانند تخفیف روی محصولات شما، یک جایزه کوچک یا شاید فقط کمی شناخت از طریق نام تجاری شما داشته باشند.

در اینجا یک نمونه عالی از جدیدترین استارباکس آمده است.سلام پاییز” ویدیو توسط یکی از طرفداران هنری پس از معرفی جام پاییزی.

مثالی استارباکس از نحوه کسب درآمد در اینستاگرام

6. مسابقات یا رویدادها را سازماندهی کنید

مردم را وادار کنید که تصاویر شما را لایک کنند و شما را دنبال کنند زیرا در حال اجرای یک کمپین یا رویداد جالب هستید.

معاملات انحصاری را برای مدت کوتاهی ارائه دهید و همچنان کاربران خود را در مورد چگونگی به روز رسانی کنید زمان در حال اتمام است (فوریت کار می کند!).

به اشتراک گذاری تبلیغات یا کوپن های ویژه راه دیگری برای مشارکت دادن فالوورهای خود در یک مسابقه و تبدیل آنها به فروش است. از آنها بخواهید دو بار ضربه بزنند یا دوستی را تگ کنند تا نام او در کادر قرعه کشی قرار گیرد.

یکی از بهترین مزایای دویدن مسابقه و کمپین در اینستاگرام این است که می توانید هشتگ های جداگانه ایجاد کنید و همه مشارکت ها را در یک مکان نگه دارید.

 مثالی از نحوه کسب درآمد در اینستاگرام

7. از مشتریان گواهی دریافت کنید

از مشتریان راضی بخواهید تا با استفاده از محصول شما، تصاویر یا ویدیوهای خود را آپلود کنند.

هیچ چیز قانع‌کننده‌تر از تعداد انگشت شماری از تصاویر، ویدیوها یا گواهی‌هایی نیست که اثبات اجتماعی ارائه می‌کنند.

8. یک اینفلوئنسر در کار برای خود انتخاب کنید

اگر فرد مشهوری مانند کیم کارداشیان را می شناسید، یک اردک خوش شانس هستید!

اما مطمئناً همه افراد به کارداشیان ها دسترسی مستقیم ندارند، حتی به پروفایل اینستاگرام آنها.

با این حال، افراد دیگری نیز وجود دارند که دارند فالوورهای زیاد در اینستاگرام که بسیار در دسترس هستند. برای مثال، اگر در حال فروش پوشاک زنانه هستید به دنبال اینفلوئنسرهای محبوب آنلاین باشید مانند وبلاگ نویسان مد، کارآفرینان، یا استادان رسانه های اجتماعی که طرفداران زیادی دارند.

بسیاری از مدل های وبلاگ نویس مایلند مارک هایی را که می پوشند و چرا خرید از یک برند خاص ایده خوبی است به اشتراک بگذارند. این یک راه عالی برای ایجاد ارجاع است از طریق پیوندهایی به وبلاگ خود ترافیک کنید و همچنین هشتگ های برند اینستاگرام شما.

9. یک برنامه برای همه چیز وجود دارد

از یک برنامه برای انجام بخش عمده ای از کار برای شما استفاده کنید!

تعداد ابزارهایی که برای تقویت شما وجود دارد بازاریابی اینستاگرام طاقت فرسا است

اما در اینجا برخی از بهترین ها وجود دارد:

  • استفاده ویروسی: برای سال‌ها، این شرکت پیشرو در صنعت رسانه‌های اجتماعی بوده است و به طور مداوم با ارائه فالوورهای درجه یک اینستاگرام، نتایج عالی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.
  • کیکستا: با کاربران واقعی و مرتبط اینستاگرام درگیر شوید و مخاطبان ایده آل خود را دنبال کنید.
  • هشتگ برای لایک ها: این ابزار به اینفلوئنسرها، کارآفرینان و کسب و کارهای کوچک کمک می کند تا با شناسایی و تجزیه و تحلیل هوشمند هشتگ، به طور ارگانیک به مخاطبان هدف خود برسند.
  • Iconosquare: این ابزاری است که آمار پیشرفته ای را در مورد پروفایل خود در اختیار کاربران اینستاگرام قرار می دهد تعداد کل لایک های دریافتی، میانگین تعداد لایک و کامنت برای هر عکس، بیشترین تعداد لایک، نمودار رشد فالوور، و بیشتر.
  • بازنشر: به شما این امکان را می‌دهد تا یک تصویر شگفت‌انگیز آماده برای شبکیه چشم را از نمایه یک کاربر دیگر اینستاگرام پست کنید و در عین حال اعتبار را به آن‌ها بدهید.
  • Instaquote: “نقل قول های روز” الهام بخش را به اشتراک بگذارید و دنبال کنندگان خود را درگیر کنید.
  • پستسو: این یک برنامه زمان بندی پست است که زندگی یک بازاریاب شلوغ را آسان می کند. پست های خود را برنامه ریزی کنید، مکان را مشخص کنید، بنشینید و استراحت کنید.
  • پیکورا: این یک برنامه بازاریابی بصری است که بهترین عکس‌ها را برای پست‌های شما که می‌توانند محتوا را بر اساس جغرافیا، زبان و مکان‌های خاص تولید کنند، انتخاب و پیشنهاد می‌کند.

دراین مقاله سعی کردیم به صورت کامل شمارا با کسب درآمد از اینستاگرام آشنا کنیم، از این که در این مقاله همراه  ما بودید خوشحالیم و دوست داریم از مقاله دیگر ما که بهترین زمان ارسال پست اینستاگرام است دیدن کنید و به ما روحیه بدید تا بتونیم محتوای دقیق تری تولید کنیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *