نحوه ورود به صفحه اکسپلور اینستاگرام : اگر شما یک بازاریاب رسانه های اجتماعی هستید، اینستاگرام احتمالاً جایی در بالای ذهن شماست. با وجود بسیاری از برندها در پلتفرم، که هر کدام محتوای منحصر به فرد خود را آپلود می کنند، فکر کردن به راه هایی برای به حداکثر رساندن دسترسی خود برای شما ضروری است.
اینجاست که صفحه اکسپلور اینستاگرام می تواند به شما کمک کند. قرار گرفتن در صفحه اکسپلور یک راه مطمئن برای افزایش دید گسترده پستهایتان است و یک جلوه ویروسی ایجاد میکند که در مدت زمان کوتاهی به شما یک عکس جذاب از تعامل میدهد. متأسفانه، هیچ راه قطعی برای حضور در این صفحه وجود ندارد. با این حال، با کمی کار، می توانید حداقل شانس پایان یافتن پست خود را در صفحه افزایش دهید.
اما قبل از پرداختن به نحوه ورود به صفحه اکسپلور اینستاگرام یک سوال وجود دارد که باید به آن پاسخ دهیم.
صفحه اکسپلور اینستاگرام چیست؟
صفحه اکسپلور اینستاگرام جایی است که اینستاگرام محتوا را برای کاربران خود مدیریت می کند. هر کاربر محتوای متفاوتی را در صفحه اکسپلور خود می بیند و این بر اساس پست هایی است که دوست دارد و افرادی که دنبال می کنند. به عبارت ساده، این مجموعه ای از پست هایی است که اینستاگرام فکر می کند ممکن است از آنها لذت ببرید.
اینستاگرام می گوید که بیش از 50 درصد از کاربران آن از صفحه اکسپلور استفاده می کنند. و این افراد زیادی هستند. اینستاگرام بیش از یک میلیارد کاربر فعال دارد، به این معنی که 500 میلیون کاربر به طور فعال صفحه اکسپلور را بررسی می کنند.
اما اینستاگرام چگونه تصمیم می گیرد که کدام پست در صفحه نمایش داده شود؟ این توسط الگوریتم آنها تعیین می شود، و آنها مواردی مانند:
- پست هایی که افرادی که دنبال می کنید لایک کرده اند
- پست هایی با تعامل بالا
- پستهایی از حسابهایی مشابه حسابهایی که قبلاً دنبال کردهاید
- تقریباً در اواسط سال 2019، اینستاگرام صفحه اکسپلور خود را بازنگری کرد. آنها فیلترهایی را به بالای صفحه اضافه کردند تا کاربران بتوانند محتوای خاصی را پیدا کنند که از آن لذت می برند. آنها همچنین دو فیلتر خاص را برای نمایش اول پین کردند: IGTV و Shop. پس از آن کانالهای موضوعی خاص دنبال میشود و اینستاگرام نیز استوریها را در صفحه کاوش برای برخی حسابها منتشر کرده است.
مزایای قرار گرفتن در صفحه اکسپلور اینستاگرام
در حال حاضر، باید مشخص باشد که ورود به صفحه اکسپلور وش یک مزیت آشکار دارد – افراد بیشتری محتوای شما را خواهند دید. این به نوبه خود می تواند مزایای مرتبط دیگری را به شما بدهد:مشارکت بیشتر در پستی که در صفحه اکسپلور نشان داده شده است، زیرا اکنون افراد بیشتری می توانند محتوای شما را ببینند.افزایش فالوورها، زیرا افرادی که نمایه شما را از صفحه اکسپلور بررسی می کنند، اگر محتوای شما را دوست داشته باشند، ممکن است شما را دنبال کنند.افزایش تعامل در تمام پست های آینده، به دلیل این دنبال کنندگان جدید.با CTA های مناسب، تبدیل های بیشتر.
1) زمانی که افراد فعال هستند پست کنید
یکی از بهترین نکات نحوه ورود به صفحه اکسپلور اینستاگرام این است که در زمان هایی که فالوورهای شما فعال هستند پست بگذارید. این توصیه عالی است زیرا الگوریتم اینستاگرام به موقع بودن را به عنوان یکی از عوامل دیده شدن پست ها در اولویت قرار می دهد.
این بدان معنی است که اگر پست شما کاملاً جدید باشد، در فیدهای دنبال کنندگان شما نشان داده می شود. و اگر بتوانید زمان پستهای خود را تا زمانی که فالوورهای شما فعالتر هستند، تنظیم کنید، احتمالاً تعامل بیشتری خواهید داشت، که کلید ارسال پستهای شما به صفحه اکسپلور است.
و خوشبختانه، فهمیدن اینکه چه زمانی فالوورهای شما بیشتر فعال هستند، کار سختی نیست. اگر یک حساب تجاری اینستاگرام دارید، میتوانید به بخش مخاطبان در تب Insights بروید و میتوانید ببینید چه زمانی فالوورهای شما چه ساعتی و چه در روز بیشترین فعالیت را دارند.
از طرف دیگر، می توانید از یک ابزار مدیریت رسانه های اجتماعی استفاده کنید که این تجزیه و تحلیل ها را برای شما فراهم می کند. برای مثال، Zoho Social میتواند از دادههای تعامل گذشته برای برند شما استفاده کند و سپس بهترین زمانها را برای پست بعدیتان پیشبینی کند، همراه با درصد فالوورهای شما که احتمالاً در آن زمان آنلاین هستند.
2) نوع پست هایی را که مخاطبان شما دوست دارند را دریابید
برای ایجاد یک پست موفق، کافی نیست که فقط زمانی که مخاطبان شما آنلاین هستند پست می گذارید. شما باید مطمئن شوید که محتوای جالب و مفیدی را نیز ارسال می کنید. این زمانی است که میتوانید بیشترین تعامل را داشته باشید، بنابراین احتمال اینکه پست شما در صفحه اکسپلور اینستاگرام برجسته شود بیشتر است.
به نوع پست هایی که بیشترین تعامل را برای شما به همراه دارند، به خوبی توجه کنید. آیا مخاطبان شما ویدیوها را بیشتر از تصاویر دوست دارند؟ آیا آنها پست های چرخ و فلک را بیشتر دوست دارند؟ آیا آنها محتوای خنده دار را دوست دارند یا محتوای الهام بخش؟ اگر بتوانید به این سوالات پاسخ دهید، به اطلاعات کافی مجهز خواهید شد تا بهترین نوع پست ها را در بهترین زمان برای مخاطبان خود ایجاد کنید. و این تقریباً مشارکت در پست های شما را تضمین می کند.
ابزار تجزیه و تحلیل خود اینستاگرام نیز این کار را بسیار ساده تر می کند. در بخش پستها در Insights، میتوانید بهترین پستها/داستانها را بر اساس معیارهای مختلف – تعامل، دسترسی، برداشتها، و غیره مرتب کنید. به یک الگو توجه میکنید؟ عالی! اکنون می توانید از این اطلاعات برای ایجاد پست های بهتر برای برند خود استفاده کنید.و فراموش نکنید که شما همچنین می توانید با استفاده از مانای رسانه های اجتماعی، بینش های مشابهی در مورد پست ها و تعامل خود به دست آورید.
3) از پست هایی که قبلاً در صفحه اکسپلور هستند بیاموزید
ترفندی که واقعاً می تواند برای شما کارساز باشد این است که به پست هایی نگاه کنید که قبلاً در صفحه اکسپلور شما ظاهر می شوند. اگر حسابهای اینستاگرام را دنبال میکنید یا با پستهایی مرتبط با صنعت خود درگیر میشوید، صفحه اکسپلور شما اطلاعات زیادی در مورد اینکه الگوریتم اینستاگرام به چه نوع محتوایی توجه میکند، و مخاطبان احتمالی شما چه نوع محتوایی را دوست دارند ببینند به شما میدهد. .
اگر پستی را در صفحه اکسپلور مشاهده کردید که هیچ ربطی به صنعت شما ندارد، به احتمال زیاد دارای تعامل بسیار خوبی است. به یاد داشته باشید، از هر پستی که در صفحه کاوش نشان داده می شود، چیزی برای یادگیری وجود دارد. با دقت به آنها نگاه کنید، سپس به این فکر کنید که چگونه می توانید برخی از این عناصر را در پست های خود بگنجانید.
4) از فرمت IGTV و پست های قابل خرید استفاده کنید
این یک واقعیت شناخته شده است که ویدیوها بهترین محتوا در تمام رسانه های اجتماعی هستند. بنابراین جای تعجب نیست که اینستاگرام فرمت IGTV خود را به شدت تحت فشار قرار می دهد. آنها حتی یک آکادمی IGTV در لندن راه اندازی کرده اند تا به سازندگان محتوا کمک کند تا از این ویژگی استفاده بهتری کنند.
استفاده از فرمت IGTV می تواند به خوبی کار کند، زیرا IGTV دارای بخش جداگانه ای در صفحه اکسپلور است و همچنین درست در بالا پین شده است. ایجاد محتوای IGTV می تواند فراخوان خوبی برای برند شما باشد، زیرا بدیهی است که الگوریتم اینستاگرام در سال های آینده این نوع محتوا را سخت تر خواهد کرد.
و اگر به دنبال نکاتی در مورد اینکه چگونه می توانید بهترین استفاده را از IGTV برای برند خود داشته باشید، راهنمای ما را بررسی کنید!
مشابه IGTV، پستهای قابل خرید نیز به بالای صفحه اکسپلور پین میشوند. اگر یک شرکت B2C هستید، این به ویژه برای تجارت شما عالی است. با این حال، رقابت زیادی از سوی برندهای دیگر در این نوع پستها وجود دارد، بنابراین باید مطمئن شوید که یک پست عالی ایجاد کردهاید و آن را در زمان مناسب برای بیشترین تعامل منتشر کنید.
5) از تگ ها و هشتگ های موقعیت مکانی استفاده کنید
تگ ها و هشتگ های موقعیت مکانی ابزارهای بسیار قدرتمندی در اینستاگرام هستند. آنها یک راه عالی برای اطمینان از اینکه پستهای شما توسط افراد بیشتری در کانال قابل شناسایی است، به این معنی است که میتوانید فوراً به افرادی دسترسی پیدا کنید که (هنوز) بخشی از شبکه شما نیستند.
و هنگامی که از آنها استفاده می کنید، مطمئن شوید که فقط از برچسب هایی استفاده می کنید که مربوط به پست هستند، تا از هرزنامه به نظر نرسید. استفاده از برچسبها میتواند به میزان قابل توجهی تعاملی را که پستهای شما دریافت میکنند افزایش دهد و در نتیجه شانس شما را برای برجسته شدن در صفحه کاوش افزایش دهد.
6) از فراخوان ها برای اقدام استفاده کنید
در حال حاضر، همه ما درک کردهایم که کلید ورود به صفحه کاوش از طریق تعامل بیشتر در پستهای شماست. یکی از بهترین راهها برای اطمینان از آن، تشویق مستقیم مخاطبان خود به تعامل با پستهای شما از طریق استفاده از فراخوانها برای اقدام (CTA) است.
سوالاتی را در کپشن های خود بگنجانید تا فالوورهای شما بتوانند در نظرات به آنها پاسخ دهند و بدین ترتیب گفتگو با شما آغاز شود. حتی می توانید مستقیم باشید و از فالوورهای خود بخواهید که دوستان خود را در پست های شما لایک کنند، به اشتراک بگذارند یا تگ کنند. این یک استراتژی عالی برای مسابقات یا هدایایی است که برند شما ممکن است بخواهد اجرا کند
در نتیجه
دراین مقاله سعی کردیم نحوه ورود به صفحه اکسپلور اینستاگرامرا برایشما آموزش بدهیم همانطور که میدانید صفحه جهانی یا اکسپلور یکی از بهترین قابلیت هایاینستاگرام است که میتوان برای افزایش بازدید از آن استفاده کرد با روش های ذکرشده دراین مقاله میتوانید به صورت کامل به این موضوع پی ببرید اگر دراین زمینه سوال یا نظری داشتید میتوانید از طریق دیدگاه با ما در میان بگذارید ما نیز سعی خواهیم کرد در کمترین زمان ممکن پاسخ گوی شما عزیزان باشیم.
بدون دیدگاه