بهترین سرویس ایمیل مارکتینگ ایرانی یا خارجی؟ مهم ترین مزیت سرویس ایمیل مارکتینگ خارجی این است که به هزاران پلاگین ورردپرس و نرم افزار متصل می شود ولی سرویس های ایرانی این امکان را ندارند و فقط برای ارسال ایمیل می توانند از آن استفاده کنند. برای استفاده از سرویس های ایرانی که نیاز به ارسال ایمیل دارید. سرویس های ایرانی برای کسانی که می توانند از نرم افزارهای دیگر استفاده کنند مناسب نیستند.

یکی از مهم‌ترین سوالاتی که برای صاحبان کسب‌وکارها وجود دارد، این است که بهترین سرویس ایمیل مارکتینگ کدام است. در این مقاله قصد داریم این مبحث را باهم جلو ببریم پس بهتر است قبل از هرکاری به این موضوع بپردازیم که ایمیل مارکتینگ چیست و چه مزیت هایی برای کاربران دارد برای کسب اطلاعات بیشتر درادامه همراه ما.

معرفی بهترین سرویس ایمیل مارکتینگ ایرانی
معرفی بهترین سرویس ایمیل مارکتینگ ایرانی

ایمیل مارکتینگ چیست؟

ایمیل مارکتینگ روش تبلیغاتی است که در آن از ایمیل‌ها برای ارتباط با مشتریان و پتانسیل‌های جدید استفاده می‌شود. در این روش، ایمیل‌ها به عنوان یک ابزار برای تبلیغ محصولات و خدمات به مشتریان و پتانسیل‌های جدید استفاده می‌شوند. هدف از این روش، افزایش فروش، ارتقاء ارتباط با مشتریان و افزایش مخاطبان از محصولات و خدمات است. ایمیل مارکتینگ می‌تواند به صورت خودکار دستی انجام شود و برای کسب و یا کارهای کوچک و بزرگ، در همه صنایع و بخش‌ها مفید واقع شود.

مزیت های ایمیل مارکتینگ چیست؟

ایمیل مارکتینگ به خاطر مزیت هایی که کاربران بسیاری از آن استفاده می کنند این موارد عبارتند از:

۱- هدفمند بودن: ایمیل مارکتینگ به شما امکان می‌دهد که به صورت دقیق و هدفمند با مشتریان و پتانسیل‌های جدیدتان ارتباط برقرار کنید و پیام‌های تبلیغاتی خود را برای افرادی که احتمال خرید از شما را دارند، ارسال کنید.

۲- هزینه های کم: ایمیل مارکتینگ هزینه رسانه های کمتری نسبت به تبلیغات در سایر موارد دارد و این به شما امکان می دهد که برای تبلیغات خود بودجه کمتری را در نظر بگیرید.

۳- ردیابی پذیرایی: ایمیل مارکتینگ به شما این امکان را می دهد که پیام های خود را ردیابی کنید و ببینید که چند نفر از مخاطبان شما پیام های خود را خوانده اند، چند نفر روی لینک های شما کلیک کرده اند و چند نفر از مخاطبان شما پیام را به دوستان خود فوروارد کرده اند.

۴- ارتباط مداوم: ایمیل مارکتینگ به شما امکان می‌دهد که با مخاطبان خود به صورت مداوم ارتباط برقرار کنید و آن‌ها را با جدیدترین محصولات و خدمات خود آشنا کنید.

5- سهولت استفاده: استفاده از ایمیل مارکتینگ بسیار ساده و سریع و نیاز به تخصص فنی نیست، همچنین می‌توانید این امکان را فراهم کنید که پیام‌های خود را به صورت خودکار ارسال کنید و زمان بیشتری را برای برنامه‌ریزی کسب کنید و کار خود را انجام دهید.

مزیت های ایمیل مارکتینگ چیست؟

بهترین سرویس ایمیل مارکتینگ ایرانی

سرویس‌های ایمیل مارکتینگ بسیاری وجود دارند که برای ارسال و مدیریت ایمیل‌های تبلیغاتی و ارتباط با استفاده از خدمات می‌شوند. در زیر به برخی از معروف‌ترین سرویس‌های ایمیل مارکتینگ اشاره می‌کنم:

سرویس ایمیل مارکتینگ میلزیلا

سرویس ایمیل مارکتینگ میلزیلا یک نرم افزار آزاد و متن باز است که برای ارسال ایمیل های بازاریابی، خبرنامه، پیام های تبلیغاتی و اطلاع رسانی به مخاطبان و مشتریان به کار می رود.

این سرویس ایمیل مارکتینگ امکاناتی مانند ایجاد و مدیریت لیست های ایمیل، طراحی و ایجاد قالب های ایمیل، برنامه ریزی و زمان بندی ارسال ایمیل، آمار و گزارش های جامع و… را به کاربران خود ارائه می دهد. با استفاده از میلزیلا، کاربران می‌توانند به صورت خودکار به مخاطبان خود ایمیل ارسال کنند و با محتوای جذاب و مناسب با نیازهای مخاطبان، نرخ بازدهی و فروش خود را بهبود بخشند. مزیت این سرویس این است که به صورت رایگان در دسترس است و همچنین امکاناتی قابل توسعه است که با استفاده از افزونه‌های موجود، می‌توان امکانات بیشتری را به آن اضافه کرد.

سرویس ایمیل مارکتینگ Mailchimp

Mailchimp یکی از معروف‌ترین سرویس‌های ایمیل مارکتینگ است که می‌توانید ایمیل‌های تبلیغاتی و خبرنامه را به مخاطبان خود ارسال کنید. این سرویس امکانات را برای مدیریت ایمیل مارکتینگ ارائه می‌کند، از جمله:

۱- ایجاد لیست های ایمیل: ایجاد و مدیریت لیست ایمیل های خود را برای ارسال ایمیل های تبلیغاتی و خبرنامه بسیار ساده می کند.

۲- طراحی قالب های ایمیل: به کمک این سرویس، می‌توانید قالب‌های ایمیل زیبا و جذاب را برای ارسال به مخاطبان خود طراحی کنید.

۳- ارسال خودکار ایمیل‌ها: با استفاده از ارسال ایمیل‌های خودکار، می‌توان ایمیل‌های خود را برای زمان مشخصی تعیین کرد.

۴- رصد و اندازه‌گیری عملکرد ایمیل‌ها: با این سرویس، می‌توان نحوه عملکرد ایمیل‌های خود، شامل بازدیدها، کلیک‌ها و نرخ‌گذاری را رصد و تحلیل کنید.

۵- ارتباط با مشتری: با استفاده از این سرویس، می‌توان از ارتباط مستقیم با مخاطبان خود استفاده کرد و آن‌ها را در جریان تخفیف‌ها، پیشنهادات و تغییرات جدید در نظر گرفت.

همچنین Mailchimp از قابلیت‌هایی مانند ارسال پیامک (SMS)، ساخت فرم‌های ورودی برای جمع‌آوری ایمیل مخاطبان و افزایش بازده ایمیل مارکتینگ، نمایش خبرنامه در شبکه‌های اجتماعی و… نیز پشتیبانی می‌کند.

سرویس ایمیل مارکتینگ نجوا

سرویس ایمیل مارکتینگ نجوا (نجوا) یکی از سرویس‌های محبوب و پیشرفته ارسال ایمیل مارکتینگ در ایران است که به کمک آن‌ها می‌توانید به راحتی تبلیغات، اخبار و پیام‌های هشدار را به ایمیلان خود ارسال کنید.

برخی از ویژگی های سرویس ایمیل مارکتینگ شامل موارد زیر می شود:

۱- طراحی قالب های ایمیل: ایجاد و طراحی قالب های ایمیلی با ظاهری حرفه ای و جذاب برای ارسال به مخاطبان شما.

۲- مدیریت لیست ایمیل: ساخت و مدیریت لیست‌های ایمیل و گروه‌بندی آن‌ها برای ارسال ایمیل‌های مربوط به هر گروه.

۳- ارسال پیام هشدار: ارسال پیام هشدار به مخاطبان شما در تصاویری که خاص رخ می دهند.

۴- ابزارهای تحلیل و گزارشگیری: نمایش نتایج کامل ارسال ایمیل، از جمله بازدیدها، کلیک ها و نرخ تبدیل.

5- قابلیت ادغام با سایر ابزارهای بازاریابی: مانند فرم برای جمع آوری ایمیل مخاطبان و ابزارهای خودکار برای بهبود روند ارتباط با مشتریان.

سرویس ایمیل مارکتینگ پاکت

سرویس ایمیل مارکتینگ پاکت (ایمیل بسته) ارسال ایمیل‌های بزرگ، مدیریت لیست ایمیل و گزارش‌گیری را داراست و با توجه به امنیت بالا و قابلیت انطباق با اکثر سایت‌های صفحه نمایش، به شما کمک می‌کند تا ایمیل‌های شما به بهترین شکل ممکن برای مخاطبان شما باشد. نمایش داده می شوند.

برخی از ویژگی های سرویس ایمیل مارکتینگ پاکت عبارتند از:

۱- طراحی قالب های ایمیل: ایجاد و طراحی قالب های ایمیلی با ظاهری حرفه ای و جذاب برای ارسال به مخاطبان شما.

۲- مدیریت لیست ایمیل: ساخت و مدیریت لیست‌های ایمیل و گروه‌بندی آن‌ها برای ارسال ایمیل‌های مربوط به هر گروه.

۳- ابزارهای تحلیل و گزارشگیری: نمایش نتایج کامل ارسال ایمیل، از جمله بازدیدها، کلیک ها و نرخ تبدیل.

۴- قابلیت ادغام با سایر ابزارهای بازاریابی: مانند فرم برای جمع آوری ایمیل مخاطبان و ابزارهای خودکار برای بهبود روند ارتباط با مشتریان.

5- پشتیبانی فنی: فنی ۲۴ ساعت از سوی تیم پشتیبانی پاکت برای حل مشکلات و پاسخ به سوالات کاربران.

سرویس ایمیل مارکتینگ ایمیل ایران

ایمیل‌های ایران یکی دیگر از سرویس‌های ایمیل مارکتینگ محبوب در ایران است که کاربران این امکان را دارند تا با استفاده از این سرویس، ایمیل‌های خود را به صورت حرفه‌ای و به شیوه‌های کاربردی و امن به مخاطبان خود ارسال کنند.

برخی از ویژگی های سرویس ایمیل مارکتینگ ایمیل ایران عبارتند از:

۱- ارسال ایمیل با سرعت بالا: سرعت بالای سرورهای این سرویس، امکان ارسال ایمیل با سرعت بالا را می‌کند.

۲- مدیریت لیست ایمیل: قابلیت ساخت و مدیریت لیست های ایمیل و گروه بندی آن ها برای ارسال ایمیل های مربوط به هر گروه.

۳- ایجاد قالب‌های ایمیل: ایجاد قالب‌های ایمیلی با طراحی حرفه‌ای و جذاب با استفاده از ابزارهای طراحی ساده.

۴- قابلیت ارسال ایمیل با امضای دیجیتال: قابلیت اضافه کردن امضای دیجیتال به ایمیل‌ها برای افزایش اعتبار و امنیت.

مراحل انجام ایمیل مارکتینگ چست

ایمیل مارکتینگ با توجه به مراحل زیر صورت می پذیرد:

۱- هدف: هدفی را که با استفاده از ایمیل می‌توانید انتخاب کنید. برای مثال، جذب مشتری جدید، هزینه قبلی، فروش محصول یا خدمات و …

۲- تهیه لیست ایمیل: لیست ایمیل خود را تهیه کنید. می‌توان از منابعی مانند خرید لیست ایمیل، کاربران با فرم‌های نام‌نویسی، خواندنی‌ترین و جذاب‌تر استفاده کرد.

۳- ایمیل ایمیل: برای مخاطب، ایمیل خود را با طراحی‌های زیبا و کاربردی و همچنین کاربردی و جذاب بهینه سازی کنید.

۴- ارسال ایمیل: ایمیل را به لیست ایمیل خود ارسال کنید. این ارسال می‌تواند به صورت یکجا یا در چند مرحله انجام شود.

5- بررسی و تحلیل نتایج: پس از ارسال ایمیل، نتایج آن با استفاده از ابزارهای آماری مانند Google Analytics و سایر ابزارهای تجزیه و تحلیل و تجزیه و تحلیل داده‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد. سپس با استفاده از این داده‌ها، از بهبود کمپین‌های آینده خود استفاده کنید.

در نتیجه

با توجه به تنوع و تعداد زیادی از سرویس‌های ایمیل مارکتینگ، تعیین بهترین سرویس ایمیل مارکتینگ ایرانی به دلیل تفاوت در نیازها و ویژگی‌ها ممکن است ممکن باشد. به عنوان یک جمع بندی، پیشنهاد می شود که قبل از انتخاب سرویس ایمیل مارکتینگ، بررسی کاملی از قابلیت ها، قیمت، پشتیبانی و تجربه کاربران انجام شود و سپس تصمیم گیری شود. همچنین، ممکن است از سرویس‌های بین‌المللی نیز در برخی موارد بهترین گزینه استفاده شود.

سوالات متداول

۱- . بهترین سرویس ایمیل مارکتینگ برای شرکت های کوچک و استارتاپ ها چیست؟

برای شرکت‌های کوچک و استارتاپ‌ها، سرویس‌های ایمیل مارکتینگی که قابلیت‌های رایگان یا با مناسب‌تر را ارائه می‌دهند، قابل استفاده آسانتر و قیمت پذیری در برابر نیازهای متفاوت را دارند، مناسب هستند.

۲- چه کسانی باید از سرویس ایمیل مارکتینگ استفاده کنند؟

سرویس ایمیل مارکتینگ برای کسانی که می‌خواهند ایمیل را به عنوان یکی از ابزارهای بازاریابی و ارتباط با مشتریان خود استفاده کنند، مفید است. این ابزار به ویژه برای کسب‌وکارهایی که به فروش محصولات و خدمات خود از طریق اینترنت اینترنتی می‌پردازند، بسیار مهم است.

۳- بهترین سرویس ایمیل مارکتینگ ایرانی را انتخاب کنید؟

برای انتخاب بهترین سرویس ایمیل مارکتینگ ایرانی، نیاز است که کیفیت‌هایی مانند قیمت، امکانات، عملکرد، قابلیت‌های پیشرفته و … مورد توجه قرار گیرد و سپس از بین سرویس‌های موجود، سرویسی را که به شما مطابقت دارد، انتخاب کنید.

۴- چه قابلیت هایی در یک سرویس ایمیل مارکتینگ باید وجود داشته باشد؟

برای یک سرویس ایمیل مارکتینگ، قابلیت‌هایی مانند ایجاد لیست ایمیل، طراحی قالب ایمیل، ایجاد ایمیل الکترونیکی، آنالیز و نتایج راصد کمپین، قابلیت‌های خودکار و … بسیار مهم هستند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *