بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام: زمان پست گذاری در اکسپلور اینستاگرام میتواند تاثیر به سزایی داشته باشد. اینستاگرام، مانند بازاریابی رسانه های اجتماعی به طور کلی، یک اکوسیستم همیشه در حال تکامل است.و دریافت بهترین تعامل اینستاگرام به صنعتی که برای آن محتوا تولید می کنید و مخاطبان هدف شما بستگی دارد.علاوه بر این، دستیابی به یک استراتژی محتوای اینستاگرام واقعاً مؤثر می‌تواند به آزمون و خطا نیاز داشته باشد.هنگام ایجاد محتوا، برای ایجاد بهترین تصاویر، ساختن کپی جذاب و یافتن هشتگ مناسب، تلاش زیادی لازم است.بنابراین، وقتی همه این کارها را در یک پست قرار می دهید، می تواند بسیار بد باشد، و تنها چیزی که دریافت می کنید پنج لایک و یکسری کامنت اسپم است.

چگونه می توانید استراتژی محتوای اینستاگرام خود را بهبود ببخشید؟

در زمان من به عنوان یک مدیر رسانه های اجتماعی، من ساعت های زیادی تحقیق انجام داده ام و آزمون و خطای خود را پشت سر گذاشته ام.در نتیجه، نکات و بینش‌هایی را در مورد بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام کردن جمع‌آوری کرده‌ام.این راهنما اطلاعات پس‌زمینه و زمان‌های خاص پست را به شما می‌دهد تا نرخ تعامل بالاتری داشته باشید و با مخاطبان هدف خود در اینستاگرام ارتباط برقرار کنید.

کاربران اینستاگرام چه ساعتی بیشتر فعال هستند؟

بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام

اول – به یاد داشته باشید که بسیاری از مناطق زمانی جهان را تشکیل می دهند. بنابراین، دانستن اینکه به کدام بخش از مخاطبان جهانی می‌خواهید برسید، ضروری است، زیرا زمان‌های بعدی به منطقه زمانی خاص آن‌ها بستگی دارد.

(زمانی که در مورد Insights اینستاگرام صحبت می کنم بیشتر به آن خواهم پرداخت.)

هنگامی که شما تعیین کردید که – به طور منطقی در مورد آنچه مردم روزانه انجام می دهند فکر کنید.

بیشتر اوقات، وقتی مردم از خواب بیدار می شوند، رسانه های اجتماعی را بررسی می کنند، چند دقیقه یا بیشتر را صرف پیمایش در فیدهای خبری خود می کنند یا تماشا می کنند.

بنابراین، حدود ساعت 7 تا 8 صبح می تواند زمان خوبی برای ارسال پست در صبح باشد.

زمان دیگری که مردم اغلب با تلفن همراه خود هستند، زمانی است که به استراحت ناهار می پردازند. پست کردن در حوالی ساعت 11 تا 1 بعد از ظهر، زمانی که مردم احتمالاً برای ناهار وقت می گذارند، می تواند به شما کمک کند که پست شما به بالای فید آنها نزدیک تر شود.

به یاد داشته باشید که از آنجایی که مردم در حال حاضر بیشتر از خانه کار می کنند، بسیاری از این زمان های پیشنهادی انعطاف پذیری بیشتری دارند.

مردم همچنین تمایل دارند بلافاصله بعد از کار یا قبل از خواب در رسانه های اجتماعی حرکت کنند.

در حالی که این زمان قابل توجهی برای ارسال پست برای بیشتر روزها نیست، اما برای این زمان است یکشنبه، که ساعت اوج مصرف از ساعت 18 الی 20 است

بنابراین، به طور کلی، شما این سه بخش از روز را برای ارسال پست دارید: زمانی که مردم روز خود را شروع می کنند، حوالی وقت ناهار، و در عصر یا قبل از خواب افراد.

اما یک نکته در اینجا این است که زمان ارسال می‌تواند به سن، جمعیت و صنعت مخاطب هدف شما بستگی داشته باشد.

این به ویژه برای پست های عصرانه صادق است، بنابراین قبل از تبدیل شدن به یک پوستر عصرانه، درباره بازار هدف خود بیشتر تحقیق کنید.

بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام

ما قبلاً در مورد مناطق زمانی مختلف جهانی صحبت کرده ایم. برای این مقاله، ما بر منطقه زمانی شرقی تمرکز خواهیم کرد.

می توانید با استفاده از این زمان ها به عنوان راهنمای اولیه شروع کنید، سپس زمان پست خود را با توجه به منطقه زمانی و فعالیت دنبال کنندگان خود تنظیم کنید.

نکته ضروری دیگری که باید به آن اشاره کرد این است که الگوریتم های اینستاگرام روی تبلیغ جدیدترین پست‌ها تمرکز خواهد کرد، بنابراین تلاش برای یافتن زمان‌هایی که کاربران شما فعال هستند بسیار مهم است.

بنابراین اکنون، بیایید روزها و زمان ارسال پست را تقسیم کنیم:

  • دوشنبه: 6 صبح، 11 صبح، 1 بعد از ظهر
  • سهشنبه: 8 الی 10 صبح، 2 بعد از ظهر
  • چهار شنبه: 9-11 صبح
  • پنج شنبه: 11 صبح تا 14 بعدازظهر، 7 بعد از ظهر
  • جمعه: 10 صبح تا 12 بعد از ظهر، 14 تا 16
  • شنبه: 8 الی 11 صبح
  • یکشنبه: 6-8 بعد از ظهر

ارسال زمان برای جلوگیری از

بیایید به روال طبیعی مردم برگردیم.

در تعطیلات آخر هفته سطوح تعامل کمتری مشاهده می شود، اما آنها را به طور کلی در نظر نگیرید. شنبه می تواند زمان مناسبی برای ارسال پست باشد، اگر در زمان مناسب پست کنید.

مارک هایی که ارائه می دهند کالاهای مصرفی تمایل به دیدن درگیری بالا در عصر یکشنبه.

اما توافق بر این است که یکشنبه بدترین روز برای ارسال پست است، زیرا مردم در حال رفع فشار هستند یا برای هفته پیش رو آماده می شوند. بنابراین، معمولاً زمان کمتری را صرف پیمایش در رسانه‌های اجتماعی می‌کنند.

اما، همانطور که قبلاً اشاره کردم، می‌توانید در عصر یکشنبه برخی سطوح نامزدی مناسب را پیدا کنید.

و دوشنبه ها – پسر، آیا همه ما از دوشنبه متنفر نیستیم؟

با گذشت روزهای هفته، احتمالاً در این روز سطوح تعامل آهسته‌تری را مشاهده خواهید کرد، زیرا مردم در حال وارد شدن به برنامه‌های روتین هفته کاری خود هستند.

بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام کدام ساعت است؟

حضور در دوره TikTok به این معنی است که محتوای مبتنی بر ویدیو در حال افزایش است.

اگر می خواهید فالوورهای خود را از طریق حلقه های اینستاگرام جذب کنید، سعی کنید در طول مدت پست بگذارید این زمان ها:

  • دوشنبه: 6 صبح، 10 صبح، 10 شب
  • سهشنبه: 2 صبح، 4 صبح، 9 صبح
  • چهار شنبه: 7 صبح، 8 صبح، 11 شب
  • پنج شنبه: 9 صبح، 12 صبح، 7 بعد از ظهر
  • جمعه: 5 صبح، 1 بعد از ظهر، 3 بعد از ظهر
  • شنبه: 11 صبح، 7 بعد از ظهر، 8 شب
  • یکشنبه: 7 صبح، 8 صبح، 4 بعد از ظهر

همچنین یک پیشنهاد از طرف هوت سوئیت برای ارسال از دوشنبه تا پنجشنبه از ساعت 9 صبح تا 12 بعد از ظهر

همانطور که اشاره کردم، این ممکن است به آزمون و خطا نیاز داشته باشد – و به صنعت و بازار هدف شما بستگی دارد.

چند وقت یکبار باید پست کنید؟

این به چند عامل بستگی دارد.

اول، آیا به اندازه کافی تصاویر، محتوا و ایده های محصول برای ارسال چند بار در روز یا هفته دارید؟

هدف در اینجا ارسال مداوم پست است. فالوورهای خود را شبح نکنید، در غیر این صورت آنها علاقه خود را از دست می دهند و فالو نمی کنند.

از طرف دیگر، به خاطر پست کردن منظم، محتوا را در آنجا قرار ندهید. در عوض، وقت خود را صرف انجام یک کار متفکرانه کنید استراتژی محتوای مبتنی بر سفر مشتری.

این ممکن است زمان بیشتری را در قسمت جلویی ببرد، اما با گذشت هفته ها استرس و سردرد کمتری برای شما به همراه خواهد داشت.

به این ترتیب، می‌توانید زمان بیشتری را صرف مدیریت رسانه‌های اجتماعی و تعامل با فالوورها کنید و زمان کمتری را به نگرانی در مورد دریافت محتوای کافی در آنجا اختصاص دهید.

اگر ایده های زیادی برای پست ندارید، سعی کنید هفته ای سه بار پست بگذارید.

سپس می توانید پس از یک ماه یا بیشتر تنظیم کنید تا ببینید که چگونه برنامه پست برای شما و برند کار می کند.

چگونه بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام را پیدا کنیم؟

در حالی که پایه‌ای برای زمان شروع پست گذاشتن گذاشته‌ام، زمان آن فرا رسیده است که برخی از تاکتیک‌ها را بررسی کنیم تا بفهمیم چه زمانی مخاطبان هدف شما آنلاین هستند.

اول از همه، بینش اینستاگرام شما.

بینش اینستاگرام

ابتدا اکانت خود را به صورت a تنظیم کنید کسب و کار یا ایجاد کننده – برای مشاهده Insights اینستاگرام لازم است.

اگر اکانت به این شکل تنظیم نشده است، می توانید به راحتی روی پیوندهای قبلی کلیک کنید تا حساب را راه اندازی کنید.

هنگامی که دنبال کننده های خود را به 100 فالوور یا بیشتر افزایش دهید، می توانید مشخصات جمعیتی – از جمله سن، جنسیت، و محل فالوورهای خود را ببینید.

Instagram Insights همچنین به شما امکان تجزیه و تحلیل پست های با عملکرد بالا را می دهد.

سپس می توانید از خود بپرسید، چه چیزی در اینجا کار کرد؟

آیا تصویر با کیفیتی بود؟ زمان پست بود؟ شاید کپی و هشتگ بود؟ یا ترکیبی از همه اینها بود؟

به این ترتیب می توانید در آینده پست های مشابهی ایجاد کنید.

همچنین مهم است که توجه داشته باشید که برخی از محتواها عملکرد خوبی ندارند، در حالی که برخی دیگر عملکرد خوبی دارند.

تجزیه و تحلیل محتوا و زمان ارسال با هم باعث می شود که ببینید چه چیزی به خوبی انجام می شود و چرا.

استفاده از ابزارهای مختلف

همچنین می توانید از ابزارهای دیگری مانند ساعت برند یا Iconosquare برای مشاهده تجزیه و تحلیل و زمان بندی پست ها.

اگر به طور مرتب در فیس بوک پست می گذارید، می توانید از آن نیز استفاده کنید Meta Business Suite برای برنامه ریزی و تجزیه و تحلیل پست ها در هر دو پلتفرم در یک مکان.

استفاده از یک پلتفرم مدیریت محتوا یا تجزیه و تحلیل Insights Instagram به شما این امکان را می دهد که به راحتی زمان پست را با مناطق زمانی مخاطبان خود تنظیم کنید و محتوای خود را متناسب با مخاطبان خود تنظیم کنید.

یا اگر مخاطب مناسبی را جذب نمی کنید، می توانید از Insights برای تغییر استراتژی خود استفاده کنید.

محتوای رقبا را بررسی کنید

کار دیگری که می توانید انجام دهید این است که محتوای رقیب خود را بررسی کنید. به عنوان مثال، آیا پست های سه شنبه 2 بعد از ظهر آنها عملکرد خوبی دارند یا زمان دیگری برای آنها بهتر کار می کرد؟

انجام این کار همچنین می تواند به شما الهام بخش برای موضوعات بعدی که ممکن است بخواهید برجسته کنید کمک کند.

استراتژی محتوای اینستاگرام

اکنون که تمام نکاتی را برای درست کردن زمان ارسال پست خود دارید، زمان آن رسیده است که شروع به ایجاد یا تنظیم استراتژی محتوای اینستاگرام خود کنید.

این فرآیند باید انعطاف پذیر و تکامل یابد، بنابراین صبر کلیدی است.

نکته مهم این است که ثابت قدم باشید. به طور منظم پست کنید و مرتباً بررسی کنید تا ببینید پست های شما چگونه است.

با گذشت زمان، هرچه محتوای بیشتری داشته باشید، Insights شما در تحلیل استراتژی پست اینستاگرام شما دقیق تر خواهد بود. سپس، می توانید استراتژی محتوای خود را بر اساس تجزیه و تحلیل سیستماتیک خود تغییر دهید.

در نهایت، شما و برند باید تعیین کنید که موفقیت چگونه است.

شاید بیشتر لایک، نظر، دنبال کردن یا آگاهی عمومی از برند باشد.

آخرین چیزی که هنگام ایجاد استراتژی محتوای خود باید به خاطر بسپارید این است تعطیلات.

آیا برند می خواهد در آن روزها پست بگذارد، برای آنها تبلیغی ایجاد کند یا به طور کلی از آنها اجتناب کند؟

افکار نهایی

همانطور که می بینید، تعیین بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام ممکن است کمی طول بکشد.

اما وقتی این کار را انجام دادید، می‌توانید یک استراتژی محتوای اینستاگرام موثر ایجاد کنید که اهداف برند را برآورده کند.

در حالی که زمان ارسال بخش مهمی از تعامل کلی است، همچنان باید هشتگ‌ها، تصاویر و کپی‌های مناسبی را برای پست‌های خود انتخاب کنید – و به پست‌های تبلیغاتی توجه کنید، زیرا این می‌تواند بر نحوه نگاه شما به Insights تأثیر بگذارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *